syrostv.gr
ΕΛΛΑΔΑΚΥΚΛΑΔΕΣΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έκτακτη Ψηφιακή Καμπάνια Προβολής της Σαντορίνης από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Κοινοποίηση

Έκτακτη Διαφημιστική Καμπάνια για την Σαντορίνη

Κατά τη διάρκεια ειδικής συνεδρίασης, το Περιφερειακό Συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου ενέκρινε την υλοποίηση έκτακτης διαφημιστικής καμπάνιας για την τουριστική προβολή της Σαντορίνης, με προϋπολογισμό 600.000 ευρώ. Αυτή η απόφαση έρχεται ως αποτέλεσμα σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου στο Υπουργείο Τουρισμού. Στη σύσκεψη συμμετείχαν η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Ανδρέας Φιορεντίνος, καθώς και ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Σαντορίνης, Αντώνης Παγώνης.

Σύμφωνα με την εισήγηση του Περιφερειάρχη, η Περιφέρεια και οι εμπλεκόμενοι φορείς της Σαντορίνης προχωρούν άμεσα στην υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής καμπάνιας. Αυτή θα βασιστεί στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες προγραμματικού μάρκετινγκ (programmatic marketing) και θα χρησιμοποιεί εργαλεία βασισμένα στην απόδοση (performance-driven), με σκοπό τη στοχευμένη ενίσχυση της ζήτησης για τον προορισμό.

Ο κ. Χατζημάρκος ανέφερε: «Σε συνεργασία με την Υπουργό Τουρισμού και όλους τους τοπικούς φορείς, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες στο ψηφιακό τουριστικό οικοσύστημα. Επιθυμούμε να τοποθετήσουμε τη Σαντορίνη στο επίκεντρο της παγκόσμιας τουριστικής προσοχής με στρατηγική ακρίβεια και μεθοδολογική υπεροχή. Δουλεύοντας όλοι μαζί, προσβλέπουμε σε μία ακόμα εξαιρετική τουριστική περίοδο για αυτόν τον μοναδικό προορισμό.»

Η καμπάνια θα απευθυνθεί σε οκτώ χώρες: Η.Π.Α., Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία και Πολωνία. Αυτές οι χώρες καλύπτουν το 80% της αεροπορικής κίνησης προς το νησί και το 70% των απευθείας κρατήσεων στα καταλύματα. Η επιλογή αυτή θα εξεταστεί και θα οριστικοποιηθεί με βάση τις υποδείξεις του πλάνου μέσων που θα αναπτύξει μια εξειδικευμένη εταιρεία, αξιολογώντας και τα τελευταία δεδομένα της αγοράς.

Η καμπάνια έχει σχεδιαστεί με βάση δεδομένα και προηγμένες τεχνικές κατηγοριοποίησης κοινού (audience segmentation), ενσωματώνοντας δείκτες παρακολούθησης της απόδοσης σε πραγματικό χρόνο. Αυτοί οι δείκτες θα επιτρέπουν τη δυναμική βελτιστοποίηση της καμπάνιας, εξασφαλίζοντας μέγιστη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα.

Ειδικότερα, η καμπάνια περιλαμβάνει:

  • Προγραμματική διαφήμιση με στόχευση κοινού μέσω συμπεριφορικών χαρακτηριστικών και γεωγραφικής τοποθεσίας, ώστε να βελτιώνεται η συνάφεια με το περιεχόμενο.
  • Προγραμματική τηλεοπτική διαφήμιση τύπου adsmart, η οποία χρησιμοποιεί συμπεριφορική στόχευση μέσω κατηγοριοποίησης κοινού σε τηλεθεατές που κάνουν συχνές διακοπές και πραγματοποιούν υψηλές δαπάνες μέσω καρτών.
  • Διαφήμιση στο δίκτυο πωλήσεων και διανομής του τουριστικού προϊόντος, μέσω online ταξιδιωτικών πρακτόρων και επιλεγμένων tour operators.
  • Διαφήμιση σε πλατφόρμες metasearch.
  • Native διαφήμιση που ενσωματώνει τον τουριστικό προορισμό σε περιεχόμενο.
  • Πολυεπίπεδη προβολή σε TikTok, Instagram και Facebook, μέσω οργανικών και επί πληρωμή αναρτήσεων, καθώς και μέσω influencers.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σύρος: Τα δρομολόγια των πλοίων την Παρασκευή 28 Μαρτίου

praktiki 3

Σύρος: Υποχρεωτικός καθαρισμός οικοπέδων για την αποφυγή πυρκαγιών – Πρόστιμα για τους παραβάτες

praktiki 3

Τις Κυκλάδες επιλέγουν οι Σουηδοί – Ίος, Νάξος, Μύκονος στις πρώτες θέσεις

admin